Tema: Re: Samsung Galaxy Note 4
Autorius: bat0nas
Data: 2014-11-12 12:40:09
Na šiaip Omnitel garantiniame raše parašyta, kad negalioja, jei yra
modifikuota programinė įranga.
Kita vertus - Knox atveju modifikavimas pagadina ir HW (t.y. neatstatomai
kažkas ten sudega) :D

"Caponi"  wrote in message news:m3tefj$vdr$1@trimpas.omnitel.net...

Jau buvo ne karta newsuose sita tema pakelta - jei garantiniai centrai
issipisineja, tai dar nereiskia, kad pagal galiojancius EU istatymus softo
modifikacijos realiai panaikina garantija (zinoma, jei neirodoma, kad tai
galejo itakot gedima), jei aktualu, tai pradet gali kad ir nuo cia:
http://piana.eu/root

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/