Tema: Re: iOS 8.1
Autorius: MR
Data: 2014-10-29 13:30:15
Na taip, turiu aš tą AV player HD. Bet kai kurie mkv trūkčioja, kartais grybauja su audio takelio parinkimu, jau nekalbant apie subtitrų pasirinkimą. Ir ką tada darysi sukėlęs per itunes? Kitas oficialus playeris neturės priėjimo prie to av player direktorijos. O jei esi kelionėje, prie itunes neprisijungsi. Va tada atsidarai per cydia pirktą rushplayer+, susirandi av playerio direktoriją, atsidarai tą video ir žiūri. O be jailbreak, apple storte yra yra tik paprastas rushplayer, kuriam nuimta galimybė browsinti po visą failų sistemą...