Tema: Re: iOS 8.1
Autorius: Caponi
Data: 2014-10-24 20:14:37
Standartines priezastys:
1. Usmust nx reklamas
2. 4.4 Androido atveju grazint SD korteliu iprasta funkcionaluma
3. Backupams, kad ir su Titanium'u

Plius n+1 nestandartiniu specifiniu situaciju, va kelios kaip pavyzdys:
1. Vienai is planseciu reikejo uzmust procesa, ikyriai brukanti eilini
bugova Androido atnaujinima
2. Motorola Razr Maxx su paskutiniu oficialiu firmwaru visas interfeisas
buvo kaip priklauso juodam fone, o va kontaktu defaultinis appsas baltam -
reikejo pakeist pora sisteminiu failu
3. Kartais nestabiliai veikianti GPS imtuva paprotint galima su visokiom
a-la GPS Fix programelem, kuriom reikia root'o
4. Samsung S4 mini aparate padarius pora irasu vienam is sisteminiu failu
padideja baterijos laikymo trukme (aparatas giliau "miega")

Ir galu gale is principo - kas nx per svetimos tvoros mano asmeniniuose
daiktuose? :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/