Tema: Re: iOS 8.1
Autorius: Caponi
Data: 2014-10-27 19:50:48
Siaip telefonui tokios savokos kaip adminas/root'as nera, jis skirtas tupam
skambinimui (as toki irgi turiu tam tikslui), iki siol lyg ir snekejom apie
smartfonus, kur telefono funkcija yra tik viena is daugelio, o patys
devaisai is esmes yra kompai su siokiais tokiais apribojimais (mazi ekranai,
pagal nutylejima patogiu intensyviam darbui ivesties irenginiu nebuvimas) ir
man visiskai ne keistas noras juos susitvarkyti taip, kaip ir bet kuri kita
kompa.
O ir siaip jokia cia siekiamybe, siekiamybe yra, kad gyvenimas butu
patogus - kaip tas patogumas turi but realizuotas man asmeniskai - zinau as
ir tik as, o ne koks Googlius, Samsungas ar Motorola. Androidiniu devaisu
atveju sugaist valanda-kita issiaiskinimui ir praktiniam root teisiu gavimui
tam, kad artimiausius metus, du ar tris naudotis irenginiu pagal savo
patogumo supratima tikrai nera verta epitetu kaip "gyvenimo siekiamybe",
"anarchistas" ir pan. Jei tau to nereikia, viskas OK, bet jei tau tai, kad
kiti masto skirtingai nei tu pats, sukelia pasipiktinima, isiuti, asaras
("placiu i xujeju") ar kitokias neigiamas emocijas (sprendziu is
keiksmazodziu paskutiniuose keliuose paties postuose) - kazkas su galva
negerai. As ne medikas, konkreciu diagnoziu nestatysiu, bet...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/