Tema: Re: iOS 8.1
Autorius: Aladdin
Data: 2014-10-27 15:25:53
Na mano nuomone Jailbreak'as įveda į telefoną pakankamai nestabilumo + neaišku ką ten tavo telefone
dar papildomai padaro:) Su senom iOS jailbreak'ą ir aš naudojau, bet ne piratavimui, nuo iOS 7
atsisakiau jailbreak, nes beveik viską ko man reik pasidariau standartinėmis priemonėmis.

O kas dėl android, tai jam root nereik norint vogtą apps'ą susidėt :)