Tema: Re: iOS 8.1
Autorius: Yvl
Data: 2014-10-28 11:45:05
yra kategorija zmoniu, kure ne tiesiog naudojasi devaisais, o juos nuolat
tweakina - cia tokia iskrypimo forma gal.
Nu kaip tie "didzejai" kur kas puse minutes vis kokia rankenele sukioja ant
pulto patys nesuprasdami kam tai daro, bet taip mate kaip daro kiti

"Exo"  wrote in message news:m2nh8g$md6$1@trimpas.omnitel.net...

PC ir telefonas aš manau yra du skirtingi dalykai, aišku mano mąstymas yra
iš esmės kitoks, bet "in general" kaip kažkada jau sakiau, jog aš nenoriu
žinot jog turiu "motiną" tai čia tas pats, aš nenoriu turėti nieko bendra su
krūvom kvailų nustatymų, aš noriu kad telefonas atliktų savo funkciją be
mano įsikišimo...

Exo

On 2014-10-27 14:40, Exo wrote:
> O! pasirodo esu niolikinė mergaitė... nors pagrindinis apps'as nėra FB:)

Ten aš teksto tikrai netaikiau tau, kalbėjau apibendrintai. Tiesiog,
"niolikinė mergaitė" yra simbolis labai mažai reikalavimų telefonui
keliančio žmogaus. Toks tikrai nesupras, kam ten kažkam reikalingi
root'ai ir visi kiti iš to išplaukiantys "iškrypimai".

Nežinau, gal galima tokius žmones pavadint geek'ais ir visus root'o
reikalus priskirt tik jiems, bet man atrodo, jog tai viso labo normalus
poreikis bent truputį kompuose besiorientuojančio žmogaus. Juk kas
norėtų savo kompe, pvz. namie, neturėti admino teisių? Taip, būna
žmonių, kuriems jų geriau ir nesuteikti, bet daugumai be jų gyvenimas
būtų gana nesmagus. IMHO.