Tema: Re: iOS 8.1
Autorius: Yvl
Data: 2014-10-28 13:17:56
tie "visi zmones" tai koks 1% visu android useriu. ir jie visi iki vieno -
geekai, kurie be tweakinimo gyvent negali.
ar jau minejau, kad man pabarabanu konfiguravimo galimybes? yra kategorija
zmoniu, kuri drocina turedama kuo daugiau varneliu sliauzikliu ir mygtuku.
as jai nepriklausau. kaip ir DIDZIOJI dalis useriu.

"Caponi"  wrote in message news:m2ntkj$voh$1@trimpas.omnitel.net...

1. Durnium as tave vadinu ne del to, kad tu mastai kitaip, bet del to, kad
niekaip nedaeina, kad visi zmones turi skirtingus poreikius.
2. Root teisiu buvimas /nebuvimas apsprendzia tavo veiksmu laisve konkretaus
aparato konfiguravimo galimybese, t.y. root teises yra - turi laisve kazka
pakeist, ju nera - tokios galimybes neturi net noredamas, simple.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/