Tema: Re: do want!
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-27 01:49:21
Ale ot blet uzsispyres - visa tauta tau rekia, kad tas Sharpas sudas bo gime
jau pasenes pora metu ir dar negrazus, reiskias taip ir yra, o tu puti cia
kazkokius arabus pries veja vienas atsistojes :-)
Ir dar kazkokias BNV ipynei, apie kurias debiliaku specElistai nieko nezino
ir zinot nenori...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/