Tema: Re: do want!
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-26 00:19:53
Tai as nieko ir nesakau, tiesiog tau kilo klausimas, ko visi "maikes
pleso" - tai vat tiem visiem tai nepasirode inovacija, kaip kad is tavo
parasymo apie ta Sharpa ejo suprast.
O del skonio, tai tu teisus, va man nei ant LG, nei ant Sharpo nestovi, kol
nebus padoresniu batareikiu, tol su savo Razr Maxx'u (arba kol jis nepadves
pats) ir vaiksciosiu, bo remeliai man giliai px :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/