Tema: Re: do want!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-08-21 21:07:57
Ne Monsinjoras, bet bandau prisiminti, kas man buvo inovacija telefonuose:

Mygtukai vietoje disko,
Bevielis telefonas bute,
Numerio atpazinimas,
mobilus telefonas,
spalvotas ekranas,
bluetooth,
gprs,
wi-fi,
GPS,
touchsreen

Gal ne tokia eile ir turbut daug ka praleidau, bet suplonejes remelis (net
nedinges), man kaip vartotojui kazkaip nesa į inovacijas apie kurias as
girdziu kasdien per reklama - tai ir peiliukai, kurie skuta geriau nei tie
kur pries menesi ir skalbimo milteliai, kurie skalba geriau uz ten tuos
kitus. Technologiskai - ka, as zinau, gal tai ir pizdiec kaip buvo sunku,
bet kaip praktiskam vartotojui man tai ispudzio nedaro/

"Invertuota panda"  wrote in message

On Thu, 21 Aug 2014 16:30:54 +0200, "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote:
>Na, įdomus suvokimas apie inovacijas šiais laikais. Tuoj kas nors sugalvos
>nudažyti aliofoną žaliai su violėtiniais taškiukais ir varguoliai gvoltu
>šauks "peeeee... va čia tai inovacija..."

O tai kas monsinjoro nuomone būtų verta inovancijos vardo?

--
kthxbai.