Tema: Re: do want!
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-22 20:54:06
On Fri, 22 Aug 2014 03:16:53 +0300, Linas Petkevičius wrote:

> Koks % vartotoju yra bendrai "juodas nekentejas" kazko mobilaus telefone
> ir kiek is ju "juodai nekencia" butent juodo remelio? Aisku, net ir
> nedideliam kiekiui panaikinta neapykanta gali buti inovacine, bet
> susiaurintas remelis... Labiau esamos technologijos nedidelis zingsnelis
> i prieki, kuris smartfonu funkcionalumui abejoju, kad tures dideles
> itakos. Inovacija bent jau tokioje temoje man butu pavyzdziui visiskai
> skaidrus ekranas (su nematoma elektronika ir batarke), lankstus ar net
> glamzomas ekranas, gal nesvieciantis ekranas.

Kaip ir sakiau - kiekvienam savi flomasteriai. Jei jau klausineji apie ,
tai kiek manai zmoniu nori to skaidraus ekrano? Ir kame ten inovacija?
Belekoks LCD gali buti permatomas. Amoled irgi gali buti permatomas. Tik
vat kam jo tokio reikia? Kad zmones sedintys pries tave irgi galetu
dalyvaut? ;)

SE istorija rodo, kad praktiskai niekas jo nenori:

http://www.amazon.de/Sony-Ericsson-Pureness-Bluetooth-transparentes-
schwarz/dp/B00361FRWQ

Galu gale, ot tai ne px kiek ten % ko nori, man svarbiau ko AS noriu ;)

--
kthxbai.