Tema: Re: do want!
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-21 19:12:03
On Thu, 21 Aug 2014 17:11:52 +0200, "shadow" <shadow@yahoo.com> wrote:
>"Invertuota panda"  parašė > O vat supakuot LCD ekraną taip kad nebūtų
>rėmelių yra netriviali
>techninė inovacija.
>
>    -eiliniam vartotojui I tai nusisvilpt.

Man totalEI px į ką tiem vartotojam nusišvipt, aš nesu atsakingas už
triūbeliu marketingines strategijas ir "nepraustų masių" dėmesio
atkreipimą.

>Jis paziures skaiciukus,pamaigys abu aparatus,palygins sparta,raiska,kameras
>ir jei grazus,bet viskuom prastesnis aparatas nekainuos bent 30-40% pigiau
>uz vyraujancius rinkoj-nieko nebus (gali kiek nori aiskint pirkejui kiek

Čia tu parašei apie gyką. Eilinis vartotojas apie tokias plonybes
nieko nežino ir žinot nenori. Jie žino tik tai ką jiem įtrina
rinkodara ir tsi ką mato vartydami rankose.

>sukisai I automobilio detales,bet jis mato metus ir spidometra). O
>susidomejimas dizainu tik paskatins konkurentus (arba pati gamintoja) uzimti
>ta nisa su pazangesnem texnologijom.

Tai ir vėliavą į rankas, argi aš prieš?

--
kthxbai.