Tema: Re: do want!
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-27 00:08:01
On Tue, 26 Aug 2014 00:19:56 +0300, Caponi wrote:

> Tai as nieko ir nesakau, tiesiog tau kilo klausimas, ko visi "maikes
> pleso" - tai vat tiem visiem tai nepasirode inovacija, kaip kad is tavo
> parasymo apie ta Sharpa ejo suprast.

Na taip, pamanyk tik, padare kazkoki displeju be krastu. Cia gi kaip du
pirstus apmyzt, visi gali tik niekam nerupi.

Va bnv kartu su kontinenterliais padare serijinei gamybai tinkama pilnai
liuminine turbina. Daugumai irgi nesupranta kame ten inovacija, pamanyk
tik, kazkokia ten turbina.

> O del skonio, tai tu teisus, va man nei ant LG, nei ant Sharpo nestovi,
> kol nebus padoresniu batareikiu, tol su savo Razr Maxx'u (arba kol jis
> nepadves pats) ir vaiksciosiu, bo remeliai man giliai px :-)

Tik tai niekuo nesusije su tuo ar siauri krastai yra technine inovacija
ar ne.

--
kthxbai.