Tema: Re: Valstybinė žemė, paveldo objektas
Autorius: GD
Data: 2021-01-09 01:00:00
Tema apie parką ne raskryta. Prieš keldamas klausimą čia, googlinau, bet deja. Nekvaršinčiau o.law ir LP, jei būtų aiškiai juodu ant balto. Kiek pavyko išgooglint, tai nebent durnų bylų su probleminiais durniais, o aiškaus apibrėžtumo neradau. O čia dar toks parkas, kurį nuo seno priimta laikyti visuomenei prieinama erdve, ir dar saugomas paveldas, kuriam lygtais yra papildomų salygų, labiau palankių visuomenei, nei sąvininkui. Tiek to.