Tema: Re: Valstybinė žemė, paveldo objektas
Autorius: GD
Data: 2021-01-03 16:57:26
Gali ir buitiškesnė situacija būt - susitaręs su manim atvažiuoji, užeini į kiemą, išlenda sakykim uošvienė ir pradeda lot, varyt tave iš kiemo, motyvuodama, kad tai jos privati valda. Nors valda mano, o jai priskirtas tik kambariukas. Na nesutaria su sąvininku, ir jai px kad tu susitaręs, ir px, kad neprašiau jos atstovaut mano interesus. Privalai paklust jos reikalavimui?