Tema: Re: Valstybinė žemė, paveldo objektas
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-03 16:28:45
"Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message
news:rssjcu$ega$1@news.omnitel.net...
> niekas

Nu neerzink šito GD, kai galėsi parašyti daugiau nei 3 žodžius parašyk.

Realiai, kiek mano gyvenimiška patirtis rodo, tai, jeigu nėra fizinių
kliūčių ar įspėjančių ženklų, tai patekdamas į privačią valdą tu nieko
nepažeidi, o bet tačiau, jei būni informuojamas, kad tai - privati valda ir
tu nepageidaujamas, turi nešdintis.

Praktikoje: pažįstamas turi dachuja didelį sklypą palei Avilio ežerą,
pakrantės ir sklypo jis neužtvėręs, bet kad patekt į pakrantę, reikia kirsti
sklypą. Tai jei palei keliuką sklype nėra lentelių "Privati valda", tai gali
iki pakrantės važiuoti bet kas. O pieškom ar su dviračiu tuo labiau.
Šiemet pzdc kaip buvau nustebęs, kai kemperį atlydėjo "vietiniai" ant
paspirtukų.

Ai nu ir dar dachuja važinėju ralį žiūrėt, tai ten dažniausiai parkuojies
visokiose pievose. Nu ir realiai, jei ateina bobą ir sako pyzdinkit iš čia,
aš jūsų nepageidauju, tai susikrauni kas iškrauta ir važiuoji kiton vieton,
nes ne boba turi tau įrodinėti savo nuosavybės ribas, o iškviestiems
pariegūnams aiškinsies kodėl įsibrovei į svetimas valdas.