Tema: Re: Valstybinė žemė, paveldo objektas
Autorius: GD
Data: 2021-01-02 17:42:51
Taigi juokauju :)
Bet tai žinai. Pora moteriškių sumastė "davai varom pažiūrėt pasivaikščiot", jos mat ten vaikystėj žaisdavo, nebuvę keliasdešimt metų, nostalgija, atrakcija. Nuvažiavom, pasivaikščiojom, viskas ten ok - šabakštynas, nesutvarkyta, bet gražu. Jokių požymių, ženklų, kad ten kažkieno, kad tas parkas prižiūrimas.
Ir dabar netyčia pasitaikė info, kad kiguolis puldinėja ant tokių pat užklydusių ačkarikų, mat jo neatsiklausė ir pan. Tai ar tai normalu? Ir ar teisėta?