Tema: Re: Cia tipo viskas OK?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-09-15 11:59:14
Kuo skiriasi ta galimybe, jei nei teismas nei administratorius nei
kreditoriai vienodai nezino nei apie bulviu maisa nei apie saskaita.

Elementarus pavyzdys. Turime internetine parduotuve, kurioje galime priimti
apmokejimus per PayPal sistema. Taip pat galima apsimoketi pavedimu į banka
Lenkijoje ar Rusijoje. Visi prisijumgimo duomenys pas mane, sutartys irgi
pas mane. Informacijos apie tai administratoriui neperduodu. Kas gali
apriboti mano galimybe neteisetai pasinaudoti tomis lesomis? Aisku,
tiketina, kad galai islys kazkada, bet iki tol man jokio skirtumo praktiskai
kuo naudotis - vogta kasa ar lenkiska VISA kortele restorane.

"LabaiNespauda"  wrote in message news:mt8j71$ri6$1@trimpas.omnitel.net...

Skirtumas galimybe pasinaudoti.
Banko saskaitos pasinaudojimo galimybes nepriklauso nuo dyriko valios.
Kasos, bulviu maiso ir pan. priklauso.
Va toks ir skirtumas