Tema: Re: Cia tipo viskas OK?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-09-11 17:55:45
Vat neriklausomai nuo to kas padare, as tau galiu pasakyti, kad tu neteisus.
Pats esu panasiai pirkes buta, antstolis padare visiska kliurka man ji
parduodamas, pats afigel nuo tokios jo padarytos nesamones. Irgi buvo po
kokiu metu reikalaujama panaikinti sandori, taikyti restitucija ir panasiai.
Ir bybio - as teisetas igyjejas, mano namas is krasto. Ir tokia poza
pasiteisino.

Ir imkim kita atveji. Sakykim YVL'ui buvo perduota ne pinigai, o uzslepta
bulkute, kuria YVL'as gaves jau suvalge ir senai iššiko. Kaip tada?

"LabaiNespauda"  wrote in message news:msupjn$q9n$1@trimpas.omnitel.net...

ir stoti i 3 eile. Pinigu gavimas po bylos, jau pats is saves yra
neteisetas, nepriklausomai nuo to, kas padare veiksma, todel
babulius teks grazinti vistiek.