Tema: Re: Cia tipo viskas OK?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-09-11 15:16:50
Man tai isvis mistika. Skolininkas bando per advokata isreikalauti babkes is
vieno savo buvusiu kreditoriu, nes mano, kad jis pats yra pazeides
imepratyvias teises normas, perduodamas jam tas babkes. Nelabai supratau -
teisme advokatas vos ne po baudziaku bandys savo atstovaujamos imones vadova
pakist, kad tik atgautu ta skola? As turiu tai pamatyt.

"Yvl"  wrote in message news:msug3u$l2o$1@trimpas.omnitel.net...

gavau teisetai. o kad kazkas neteisetai juos istaske - tai cia jo ir
reikalas.

"LabaiNespauda"  wrote in message news:msug14$l0n$1@trimpas.omnitel.net...

Nebutum kaltas, nebutum prikaltas.
Niekas cia tavo kaltes ir neizvelgia.
Dar karta tam kas tanke: reikalauja grazinti neteisetai gautus pinigus.