Tema: Re: Cia tipo viskas OK?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-09-11 16:22:53
Niaunsas tame, kad lesos is kuriu moketa buvo ne banke.

"LabaiNespauda"  wrote in message news:msukaj$nrs$1@trimpas.omnitel.net...

1. atvejis aiskus.
2. adminui neimanoma sitoj vietoj grybo. Nera kur.
3. ne adminas arestuoja saskaitas, o teismas, priimdamas nutarty del bylos
iskelimo. Ir visai px,
kad kazkas nezinojo. 100% kad yvlo problema visais atvejais.
Su salyga, kad moketa po bankroto bylos iskelimo.