Tema: Re: automobiliu stovejimas
Autorius: V
Data: 2014-08-02 21:09:45
kai policija baudzia uz greicio virsijima, tai jie greiti matuoja ne su
galaxy tab'u, o su sertifikuotais ir metrologiskai patikrintais greicio
matavimo irenginiais, yra zinomos ju matavimo paklaidos;
taigi klausimas butu toks, ar tie galaxy tab'ai, kurie naudojami vaizdo ir
laiko fiksavimui, yra sertifikuoti, metrologiskai patikrinti laiko matavimo
irenginiai ir kokios ju laiko matavimo paklaidos ?
ar bent jau apribota kontrolieriams galimybe keisti tu irenginiu laiko ir
kitus parametrus ? ar jie ten turi admin'o teises ir gali irengini
konfiguruoti kaip tik nori ?