Tema: Re: automobiliu stovejimas
Autorius: Zilve
Data: 2014-08-02 11:33:58
Teorine situacija:
Sakykime apmokejau uz stovejima SMS zinute nuo 14:00 iki 14:30.
Kontorlieriaus nuotraukoje, ant kurios time-stamp'as 14:36.
Teismas. As teigiu, kad isvaziavau 14:29. Kontrolierius teigia, kad auto
dar stovejo 14:36.
Ar teismas gali remtis fotoaparato timestampu, kuris tikrai nera
tikslus? Kadangi fotoaparato nurodytas laikas yra rodiklis, turintis
itaka bausti ar ne, todel mano kukliu supratimu, kaip ir su
svarstyklemis, indais, ir kitosmis priemonemis, jos turetu buti
metrologiskai patikrintos ir sertifikuotos nuo galimu pakeitimu ir
neatitikimu. Gal kontrolierius tycia nustate 5-7 minutem velesni laika?
Gal kontrolierius netycia arba pagal neteisinga saltini nustate fotiko
laikrodi? Ar kontrolierius ir jo fotikas yra "visada teisus"?

O jei prie kontrolieriaus priklijuoto ispejimo lapelio  su savo
fotoaparatu padarau nuotrauka, kuriame timestampas 14:29? Ar tai butu
pakankamas irodymas, kad kontrolieriaus pateikti irodymai galbut netikslus?