Tema: Garantiniai įsipareigojimai didmeninėje prekyboje
Autorius: kaiser
Data: 2014-09-05 11:31:19
Tokia situacija. Didmeninės prekybos įmonė parduoda įmonei XYZ prekes. 
Šie savo ruožtu juos pateikia prekybos centrui ABC. Praėjus 1 metams ir 
11 mėnesių nuo paskutinio tos pozicijos pardavimo (didmena -> 
tarpininkas) tarpininkas kreipiasi į didmenininka "turime 
prieš-pardaviminį broką, keiskite". Didmenininkas nenori keisti, nes nuo 
pardavimo praėjo du metai be mėnesio, kas yra pakankamas laikas parduoti 
prekei ir paprastai keičiamos prekės, kurios parduotos ne daugiau kaip 
prieš metus. Tarpininkas atsako kad pagal įstatymus didmenininkas 
privalo keisti, nes tai prieš-pardaviminė prekė, kurios trūkumai buvo 
pastebėti iki pardavimo galutiniam vartotojui. Remiantis tokias 
"įstatymais" tos prekės buvo prekybcentrio grąžintos tarpinikui ir dabar 
tarpininkas lygiai taip pat nori jas grąžinti didmenininkui.
Tai išeitų gali prekė gulėti prekybcentryje 10 metų ir jei kažkas 
pastebės iki pardavimo kažkokį trūkumą tais dešimtais metais, tai ją 
laisvai grąžinti tiekėjui? Kažkaip too good to be true.
Kokie komentarai?

-- 
kaiser