Tema: Re: Garantiniai įsipareigojimai didmeninėje prekyboje
Autorius: kaiser
Data: 2014-09-05 13:53:36
Sako kad didmenininko klientas privalo per penkias darbo dienas nuo jų
gavimo perspėti didmenininką apie gautas nekokybiškas prekes. O
didmenininkas įsipareigoja ištasyti defektus, arba pakeisti prekę į
kokybišką.
Bet šiuo atveju kažkas per aplinkui vapama jog tiek tarpininkas, tiek
didmenininkas yra atsakingi už tą prekę, kol ji nebuvo parduota
galutiniam klientui. Prekybcentrio tokia pozicija. Kažkaip man nesiriša
visa tai. Įdomu būtų dirstelti į kokį oficialų raštą, apibrėžianti šiuos
dalykus.

--
kaiser