Tema: Re: Garantiniai įsipareigojimai didmeninėje prekyboje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-09-05 15:42:07
Nu tai tegu sapnuoja, kame problemos.

"kaiser"  wrote in message news:luca7d$ud1$1@trimpas.omnitel.net...

Čia jau tarpininko problema kiek jis su tuo tinklu nori draugauti. Gi
didmenininkas gal irgi paremontuos tuos dalykėlius kad nebūti blogiečiu.
Nors tuo konkrečiu atveju tarpininkas kaip klientas yra ne tik kad
nereikšmingas, bet keliantis daugiau rūpesčių nei naudos. Bet įdomi ta
situacija bendrąja prasme. Kažkas kažkur susisapnuoja po poros ar
daugiau metų kad hey, aš turiu tavo broko, imk atgal ir nesiginčyk.

--
kaiser