Tema: Re: balsavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-10-23 23:36:03
Paklausk prie to pacio, kur dar pasaulyje i kiekviena buta optika atvesta..
Amerikonu namie dauguma dar 2006 metais sedejo su dialupu.. Kaip cia taip
atsitiko, kad mes turim kazka geriau nei stipresne salis?

Na gal blogas palyginimas, bet pointa gal perteikia

Kitu saliu patirtis leidzia mums is ju klaidu pasimokyt ir padaryt geriau..
Sistema sukurus galetu ne tik rinkimus, bet ir referendumus del paprastesniu
dalyku rengt paprasta tvarka

Beje, ar pas amerikonus sistema tik ne elektronine? Tipo budelej spaudalioji
knopkes, ar maisau kazka?