Tema: Re: balsavimas
Autorius: Pi.
Data: 2012-10-18 18:14:13
tu balsuot buvai kada nors?:) atejus papraso tavo paso.. ir po parasu duoda
biuleteni.. toliau daryk su juo ka nori.. imetus i balsavimo urna nelieka
jokiu mano identifikavimo pozymiu (apart pirstu antspaudu)..
dabar prie kompo.. as atsisedu ir prabalsuoju uz visa seima, senelius,
mociutes ir pan, nes jie niekada kompu nesinaudojo.. tai manai, kad
sazininga? gerai, jei as atsizvelgsiu i ju valia.. o jei ne?
permainu nebijau.. ir gal paprasciau butu toks balsavimas man. bet tikrai ne
didziajai daliai.. o del techn. galimybiu as nesiginciju..  tik sakau, kad
anonimiskumo teoriskai nera.