Tema: Re: balsavimas
Autorius: Baterijas
Data: 2012-10-19 17:16:50
Viskas čia ok, nesijaudink. Teisingai Dainius pasakoja ir tikrai pagal jo
scenarijų (tik jis labai supaprastintai pasakoja) nesimatys kas už ką
balsavo. Nesikabinėk prie šitos technologijos :) O va kabinėtis gali prie
to, jog techniškai įmanoma pastatyti proxy serverius, kurie užfiksuos kas už
ką balsavo. Ir dar visokių variantų galima prigalvot. Tik tiek, jog tai būtų
labai stambaus masto aferos valstybiniu lygiu, kurias turėtų uždangstyti
daug aukštų žmonių. Niekaip nesugalvoju kodėl verta būtų taip ardytis dėl
žinojimo kas už ką balsavo. Vienaip ar kitaip, teoriškai tas įmanoma. Lygiai
kaip ir pirštų antspaudus nuiminėt nuo biuletenių :)
Išvada IMHO: anonimiškumo klausimą galima pamiršt, viskas techniškai su tuo
ok.

Reikėtų labiau nagrinėti balsų pirkimo, priverstinio balsavimo, galutinių
rezultatų pakeitimo ir pan klausimus.