Tema: Re: balsavimas
Autorius: amenox
Data: 2012-10-23 19:02:33
Balsuojant Internetu ir padidėjus paranojikų kiekiui po tarkim pilnaties,
pakartoti balsavimą galima sekančią dieną ir tai labai mažai kainuotų. O va
dabar turim krūvas bambalių mylėtojų, dėl kurių VRK suka galvas ką daryti.
Teisingai, nieko, tą patį ką iki šiol darėm. Balsuojant Internetu dar
lengviau sugaudyti įtartinus balsus nei daba, bet žinoma paranojos kiekis
persveria visus argumentus. Apvogs, apgaus, pameluos ir t.t. Nieko naujo.