Tema: Re: balsavimas
Autorius: mindis
Data: 2012-10-23 13:20:12
ka tu cia paistai, kur prakontroliuot popieriniu balsu skaiciavima, kai
gali surinkt atstovus is visu suinteresuotu pusiu ir kur programini
koda. Net neizivaiduoju kaip tai butu imanoma padaryt.
Vienu  zudziu elekrononis/inetinis balsavimas kuris yra siulomas
negarantuoja nei anonimiskumo, nei saugumo ir kas svarbiausia nera
jokios ekonomines naudos o tik papildomos islaidos. Jei jis butu vertas
demesio tai ir UK ir USA butu seniausiai naudojamas. o estai tik
issisokeliai, noreje pasirodyt labai jau novatoriskais. jie visada buvo
arogantiskais pasiputeliais.