Tema: Re: Ivykis kelyje - zalos atlyginimas
Autorius: ukuk
Data: 2012-10-12 15:59:25
Vaziuoju anksti ryte,
 is stoteles issuka marsrutinis autobusas as pristabdau  praleisti ir
pajuntu smugi i masinos gala...
Islipu, - ant mano kablio uzsimovus audi...
Issoka du bicai, gerai palupe, trenkia net per metra... dar atidaro gerkles,
tipo kokio x..jo as cia stabdau, vienas puola rinkti buferiu liekanas, kitas
puola ant manes vos ne i atlapus, as issitraukiu telefona skambinu 112 nes
tartis matau beprasmiska.
Zodziu kol mane sujunge su policija tie susirenka liekanas susoka i audi ir
duoda gazo pro sali...
kalbu jau su policija, sakau ka daryti, kaltininkai bega is ivylkio vietos,
ar galiu vutis, nes masina be jokiu valstybiniu Nr. tiksliau gal buvo, bet
susirinko kartu su buferiu, as nespejau net pamatyt, o galini nuplese patys
kol as skambinau.
Policija sako niekur nevaziuojat, stovit vietoje...
Na zodziu ijungiu avarini ir stoviu.
Policija atvaziavo po 30min.
Apziurejo ivykio vieta, papusti dave, stabdymo siuziu jokiu nera, tik mano
galiniu lempu ir ju priekiniu faru sukiu kruva ir viskas, vaziuok i skyriu.
Nuvaziuoju i skyriu, surasau ivyki ir viskas, vaziuok i draudima.
Draudime atsakymas numerio nematei, tavo bedos - kadangi kaltininkas
neaiskus ir nerastas, zalos isieskot nera is ko, niekas nieko neapmokes.
Taip nieko ir negavau.