Tema: Re: Ivykis kelyje - zalos atlyginimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-10-11 10:49:24
Matai, paliubomu į šią žalos padengimo situaciją reikia žiūrėti taip:
- atsakingas žalą padaręs asmuo yra vairuotojas/jo krovinys;
- su draudiku draudėjas sudaro sutartį, pagal kurią jie ten kažkokiom
sąlygom tarpusavy aiškinasi, kas kieno kokias žalas (tretiesiems asmenims)
padengia;
Tu, kaip patyręs žąlą, realiai eini prašyti žalos atlyginimo pas vairuotoją.
Jis išsitraukia kažkokį popiergalį, ir sako, kad šią žalą pagal jo sutartį
padengs draudikas. Eini pas draudiką - jis siunčia tave velniop. Reiškia
eini atgal pas vairuotoją, ir visais teisiniais būdais reikalauji žalos
atlyginimo, o jo peredelkės su draudiku tavęs daugiau kaip ir nekaso (aišku
kaso, nes iš didesnės kišenės galima daugiau/lengviau išsieškoti).

J.

"Gintas"  wrote in message news:k55onp$fkm$1@trimpas.omnitel.net...

Kazin, ar civilinis dengtu nuostoli, jeigu degalineje vairuotojui nuejus i
tulika, is jo stovincios masinos, su atviru kebulu, nuo vejo gusio kas nors
isgriutu ant salia stovincios auto ir pridarytu zalos? O jei isgriutu ne ant
auto, o ant kuro pilstymo koloneles? Smalsu pasidare ir man-kokios to
civilinio atsakomybes ribos :)