Tema: Re: klausimelis del asmens duomenu pas skolininku sarasu kontoras
Autorius: audrius
Data: 2011-11-19 21:32:19
pasirashei su tiekeju sutarti, kad mokesi jam po 10LT 20menesiu, is viso 200LT, po 5 men padavei raga, o jis tau pasake, sumokek man 450Lt ir dar va cia mes parashem laiskeli per skolu isieskojimo bendrove, tai dar +150Lt, tada as jiems sakau - apmokesiu visa sutarties suma, t.y. tiek, kiek liko iki 200Lt (visos sutarties sumos) jie sako: "gerai, tik tada sumokek mums dabar" as sakau "ok, bet tada ir vel ijunkit paslaugu tiekima"

as neteisus - nes nemokejau, jie neteisus - nes ispute saskaita is niekur. persiskaiciau CK nurodytus straipsnius, tai nebuvo taip, kad esu neteisus TIK as.
nereikia per daug kreipt demesio, ka kazkoks uab'as ant saskaitos rasho

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> parašė naujienų news:ja616n$jat$1@trimpas.omnitel.net...