Tema: Re: klausimelis del asmens duomenu pas skolininku sarasu kontoras
Autorius: audrius
Data: 2011-11-17 21:30:55
mano atveju - niekas nieko nedovanojo, tiesiog jie buvo teisus kai kuriais punktais (nemoku uz sutartyje nurodytas paslaugas - 120Lt), as jiems paaiskinau, kad galiu sumoket tik tiek, kiek butu uz visa sutarties laikotarpi - ~230Lt, bet tada jau ir teikit paslaugas, o kad as jiems skolingas 600 (is tiesu su visais isieskojimais buvo saskaita ~850Lt) tai jie neturejo kuo pagryst, nes ta suma gerokai virsijo visa pagal likusia sutarti suma, kuria as turejau sumoket.

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> parašė naujienų news:j9tfa2$8ga$1@trimpas.omnitel.net...