Tema: Re: klausimelis del asmens duomenu pas skolininku sarasu kontoras
Autorius: Baterijus
Data: 2011-11-18 10:39:49
> o man nereikia nieko derinti,
Ką reiškia nenoriu? Vis tiek turi jiems pranešti, kad pašalintų klaidingai
pateiktus duomenis Creditinfo.

"audrius"  wrote in message news:ja3n6t$pn0$1@trimpas.omnitel.net...

na... cia biskeli man uz neapmoketa ~4men sutarti sumaste, kad turesiu
apmoket likusi sutarties laikotarpi + ten visokie isieskojimai ir t.t., tai
is 120Lt suma isaugo ir daugiau nei 600, bet telekomo saskaita buvo tokia,
tada as jiems paaiskinau, kad ir jie ne viska daro teisetai, tada priejom
kompromiso, kad as pamokesiu "is lojalumo" kazkiek saskaita I prieki (230Lt)
ir mes tesim bendravima, bet ten tikrai neteisingos datos, tiesiog ta pati
saskaita taisyta 3 kartus

o man nereikia nieko derinti, nenoriu is viso kad butu kazkokie duomenys