Tema: Re: klausimelis del asmens duomenu pas skolininku sarasu kontoras
Autorius: Baterijus
Data: 2011-11-15 12:05:36
Dėl Graikijos: ką reiškia nurašė? Jeigu sutarė, kad skola tikrai buvo blogai
paskaičiuota ir iš tikro ji skolinga mažiau (kaip buvo autoriui su TEO),
tuomet taip, Graikija turi teisę reikalauti, kad iš registrų dingtų didesnė
suma.
Kitaip sakant, nemaišyk skolos nurašymo, su klaidingai apskaičiuota skola.

"Gintas"  wrote in message news:j9tctt$49n$1@trimpas.omnitel.net...

Na, bet tie, 600, neatsirado  gal siaip sau, del gramatines klaidos?
Suskaiciavo visokius delspinigius, netesybas, pranesimo apie skola
vargus.Aisku, pagal savo ikainius:)

Teisybe-slidus reikalas. Tarkim, dabar Graikija skolinga,  milijona. Po ilgu
dejavimu, kompromisu ieskojimu,  valstybes-kreditores nuraso jai puse
skolos, o jinai kita puse grazina.  Tai kaip skaitysi? Kiek Graikija buvo
skolinga? Ar jinai gali reikalauti, kad visur butu rasoma, kad jinai buvo
skolinga tik puse milijono, kuri saziningai ir grazino? Ka manai?