Tema: Re: klausimelis del asmens duomenu pas skolininku sarasu kontoras
Autorius: Gintas
Data: 2011-11-15 12:35:46
Nurase  reiskia  dovanojo.  DOVANOJO (Graikijos atvejis)   Kreditorius gali atsisakyti dalies skolos (nereikalaut delspinigiu, isieskojimu islaidu, nurasyt i nuostolius ir t.t. ir pan.) Manau,  kad ir autoriui, taip buvo.  Skola jam buvo isaugus  teisetai, tegu ir pagal neprotingus ikainius. Ka cia speliot? Lai pats paraso, tie 600-gramatine klaida ar suskaiciuota skola plius jos admininstravimo islaidos :)