Tema: Re: klausimelis del asmens duomenu pas skolininku sarasu kontoras
Autorius: Baterijus
Data: 2011-11-18 17:07:41
Nepaisant to, juridiškai tos didelės skolos nebuvo, tad iš skolininkų ta
skola privalo būti pašalinta.

"Gintas"  wrote in message news:ja5dsj$m4p$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi normalus dalykas, kad bauda uz vaziavimo be bilieto, gerokai didesne
nei pacio bilieto kaina. Taip ir tamstos atveju-sumoket uz likusi sutarties
galiojimo laika, buvo gerokai pigiau, nei nutraukt sutarti, sumoket bauda ir
isieskojimo islaidas. Jeigu surase skola 850, tai ja tikrai ne nuo lubu
nurase. Taciau, abipusiu susitarimu, buvo pasirinktas kitas
variantas-sumoket uz likusi sutarties laika be jokiu ten baudu ir
isieskojimu. Jie dovanojo tau dali skolos. Kodel? Ogi todel, kad leido
atsiimti savo zodzius, del sutarties nutraukimo ir sumoket uz likusia
sutarties laika. Na, tas pats, kas pagavus meluojanti, kad turi pravaziavimo
bilieta, uzmerke akis i mela ir leido nusipirkti ta bilieta.  Issisukai BE
JOKIU SANKCIJU, uz laiku nesumoketa skola, o taip tarsi neturetu buti.
Sutinki? Vadinasi dovanojo :)