Tema: Re: Isejimas is darbo
Autorius: ManXP
Data: 2011-05-24 10:52:19
Bet pacios pareigos tai bus irasytos. Nes jeigu sutaryt irasyta
"vairuotojas", o darbdavys liepia sienas tinkuot (motyvuodamas tuo, kad
pacioj darbo sutarty nera pareigybiniu instrukciju), tai kaip ir giliai px.
Nes yra juk kazkokios bendros intrukcijos lygtais (pagal pareigas), kuriuose
turetu but taikomos tokiu atveju