Tema: Re: Isejimas is darbo
Autorius: NicMC
Data: 2011-05-23 21:54:51
On 2011.05.23 21:06, TrueTrue wrote:
> Sveiki,
> Tikriausiai n-tąjį kartą nagrinėta tema, bet vieną dieną tapo aktuali ir
> pačiam. Kadangi įmonėje įvyko dideli pokyčiai ir ji nutraukė dalį
> veiklos, man darbo pagal pareigybes nebeliko. Abi pusės sutinkam, kad
> bendradarbiauti toliau beprasmiška, tačiau darbdavys daro spaudimą
> išeiti iš darbo savo noru. Motyvuoja tuom, jog būtų siūlomas kitas
> darbas, kurio profilis kaip diena ir naktis skiriasi nuo buvusio darbo.
> Tačiau visa tai žodiniame lygmenyje, žodžiu sekamos pasakos: pasirašyk
> [...]

Tiek kiek priklauso pagal darbo sutartį. Jeigu sutartyje nėra aiškios
priedų dydžio priklausomybės nuo kažkokių rodiklių nustatymo tvarkos -
pamiršk. Atsiskaitymas paskutinę darbo dieną.

  ir kokie palankiausi būdai nutraukti darbo sutartį?

Tai nutraukti nori, ar kad darbdavys nutrauktų? Jei pats nori - rašai
prašymą atleisti. O jei vis tik nenori - nerašai ir lai santykiauja.