Tema: Re: yra shansu?
Autorius: Laimis
Data: 2011-05-20 15:23:03
Linas Petkevičius rašė:
> Nedidelis argumentas aisku ish mano puses - tik mano praktika. Bet galiu
> pasakyt - tokiu teisybes ieskotoju dafiga. Rezultatas deja ne tavo naudai.

Beje, tavo stiliumi:
Kepė kaimynas šašlą (dažnai jis ten kepa, kiek pameni nuo atsikraustymo,
kas antrą dieną) savo laužavietėje. Nu ar ten vėjas ar ką, bet užsidegė
tavo trioba (o juk matei gi, kad kaimynas tą šašlą kepa, tai juk turėjai
pabudėt lauko palapinėje su gesintuvu po pagalve). O ką tavo trioba,
nuostoliai? Kaimynas gi savo kieme kepė, žarijas, kaip visada į savo
duobę pylė, na ir apskritai teisybės ieškotojas chrienovas! Jei pats
nepatikrinai iš kurios pusės vėjas pūs ir savo turto nesaugojai, tai
nėra ko kaltinti kaimyno!