Tema: Re: yra shansu?
Autorius: Laimis
Data: 2011-05-20 13:26:03
Cube rašė:

> Cha, force majeure :) O vat surasiu as kokius techinius reikalavimus,
> kad toje konkrecioje vietoje savivaldybe ar dar kas nors privalejo
> irengti zaibolaidzius, bet to nepadare, ir atsakysi kaip didelis uz ta
> force majeure :) Vat teisinemis savokomis dazniausiai drasiai svaistosi
> kaip tik tie, kurie maziausiai apie tai supranta :)

Tai kaip čia dabar išeina; tai aš turiu susiprasti, kad dėl žaibo
negaliu ieškoti kaltų (niekas nekaltas), tai jau tu kažkokius techninius
reikalavimus surasi ir valstybė (ar kaltininkas; jie jau staiga
atsirastų) man atlygins už žaibo žalą? Neatrodo, kad painiojiesi savo
minčių vingiuose, pavyzdžiuose...?
Be kita ko, yra force majeure apibrėžimas, esminiai įsigaliojimo
principai/sąlygos. Daug vandens reikėtų cituoti, tačiau kuo toliau, tuo
man vis labiau panašu/akivaizdu, kad jei ir dediesi teisininku, tai tik
dediesi.