Tema: Re: yra shansu?
Autorius: Laimis
Data: 2011-05-20 11:16:53
ukw rašė:
> pagal tavo logika, tai atsistosiu popierinio vilko gatvej prie balos ir ish
> to puikiai gyvensiu.
>
> vienoj rankoj aifonas, kitoj aipadas, sietkuteje applas, kostiumas yv sent
> lauren nu ir ttttttttttttt

Pagal mano logiką, tai vairuotojas yra atsakingas už savo sukeltų
veiksmų pasekmes, nes važiuoti jis turėtų atsižvelgdamas į kelio būklę.
Kad galutinis kaltininkas galėtų būti kelią prižiūrintis subjektas ar
pėstysis, staigiai išbėgęs į kelią neleistinoje vietoje), jei
vairuotojas negalėtų objektyviai būti atsakingas už tai, ko jis ant to
kelio pagrįstai nesitiki ir nepamato (pvz. duobės ar kokios balos,
kliūčių), nebegali išvengti įvykio, tai aš dar suvokiu.
Pagal mano logiką yra _vienodai_ "pagrįsta" reikalauti iš vairuotojo
atsižvelgti į šaligatvio būklę (ir ten einančius pėsčiuosius), kai jis
važinėja keliais , kaip ir atvirkščiai -- iš pėsčiųjų reikalauti
atsižvelgti į kelio būklę, kai jie vaikšto šaligatviais. Tik žala
vistiek atsiranda ir aiškus jos iniciatorius (net jei abu vienodai
kryžmiškai neatsižvelgė į kelio šalia (šaligatvio ar kelio) sąlygas.