Tema: Re: yra shansu?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-20 15:20:00
Matai - ash turiu praktika iki apygardos. Tavo argumentas - o "LAT'as apie
tai nieko nepasake" (nesu del to tikras) - neuzskaitau. Nes ash galiu
sakyti, kad BK leidzia man nushauti pydera vien tik todel, kad jis pyderas,
nes LAT'as tokio ar panasaus atvejo (zmogzudyste del seksualines pakraipos)
nenagrinejo.

"Laimis"  wrote in message news:ir5lu0$s2q$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius rašė:
> Nedidelis argumentas aisku ish mano puses - tik mano praktika. Bet galiu
> pasakyt - tokiu teisybes ieskotoju dafiga. Rezultatas deja ne tavo naudai.

Tai nors vieną *konkretų* atvejį, iki LAT'o nukeliavusį gali pateikti iš
savo praktikos, ar tavo praktika tik tokia paplaukusi, kaip paplaukusiai
nuskambėjo argumentas "iš mano praktikos, dafiga tokių ieškotojų, bet
nifiga jie nelaimi"...?