Tema: Re: darbos sutarties nutraukimas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-31 11:09:36
"DRX" <yra@nera.lt> wrote in message news:in14t8$hth$1@trimpas.omnitel.net...
> na mano istorija irgi pakankamai ilga. kazkada ja cia postinau klausdamas
> patarimo ir ji gavau.
> jau metai bylinejuos su issiziojusiu sefu uz kuri viska tvarko mandra
> advokate. ir dabar jau abejoju teismo nutarimo teisingumu
> nes viskas "sudeliota i vietas" ir uztenka mazo kysio ar mazos pazinties,
> kad likciau kaltas ir tureciau apsimoket.
> i baznycia nevaikstau kad neprimustu.

Tai gar ir tau verta advokatą(-ę) nusisamdyt? Ypač jei ant kortos daugiau guli - stambi išeitinė, didelės bylos vedimo sąnaudos.

Dėl kyšio/pažinties - čia tik pats sau protą kompostiruoji visiškai be reikalo. Juk esant įtarimams (pvz.: susiję asmenys), galima bandyti daryti nušalinimus. Priedo yra 3 instancijos. Jei tu dar vartaisi apylinkės - tai nepersistenk ir pataupyk nervus, nes ten neretai mažas skirtumas nuo "Okna" ar kaip ten dabar vadinasi tie TV teisingumo projektai. Paprasčiausiai reikia žiūrėti visiškai ne asmeniškai, o tik per interesus ir neįsivaizduot, kad visi yra velniai. Juk tavo reikalas turbūt - ne šefą į vietą pastatyti, o atgauti vienokią ar kitokią naudą, jei procesas civilinis/administracinis.