Tema: Re: darbos sutarties nutraukimas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-28 23:13:35
"Romas" <romas@liau.lt> wrote in message news:imqlbm$o9p$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar verta nepriimti darbdavio pasiulymo sutarti darbo nutraukti saliu
> susitarimu.
> Jokiu istatimisku motyvu nera. Etatas nenaikinamas. Priezasties taip ir
> nezinau.
> Ar tokiu atveju geriausia praktika jei iseini ir viskas.

Jei darbo vietos nevertini - tai gali pasirasinet ant bet ko. Jei vertini - dalykas kitas. Bet tavo intereso neissakymas klausime atrodo kaip 18mecio braskiu skynejo klausimas "o ko as NEnoriu?"

Esme - priklauso nuo stazo ir/arba spec. salygu tam tikroms pareigoms, tam tikroms socialinems grupems pagal sarasus, priedo saliu susitarimu galima atleisti be jokio isankstinio ispejimo termino ir veliau nusiplauti rankas, kad atleidimas neteisetas.

Man asmeniskai toks darbdavio pasiulymas be jokiu argumentu butu izeidimas. Nes tai visiskai priestarauja blaiviam protui - kur cia susitarimas?

Kad paaiskinti detaliau, pateikei per mazai informacijos - tokia tar ir atsakymo kokybe...