Tema: Re: darbos sutarties nutraukimas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-30 15:58:57
nius, kaip kazhkas sake, i bazhnychia neik:)
savo patitry turejau labai smagu darbdavi, kuris man grasino viskuo ir
belekuo (chia dar tuo metu skundzhiausi)..
ir nervu sugrauzhe kaip reikalas, bet pasinaudojus chia gautu patarimu (jei
trupmai - atrodyt protingesnis nei esu:) - viskas ishsisrende normaliai...

jei nuleides galva susitaikai su situacija, ir nesiprieshini, be abejo tave
gali ishdulkint kaip reikalas...

kas del OP, 7 menesiu isheitine yra imho teisingas darbdavio atsiskaitymas.
vienintelis dalykas del ko galima bendraut, jei manai, kad darbdavys tave
atleidzhia del kazhkokiu ish suinteresuotu pusiu skleidzhiamu gandu, kurie
neatitinka tikroves, galima nueiti ir zhmogishkai pabendrauti...