Tema: Re: darbos sutarties nutraukimas
Autorius: DRX
Data: 2011-03-29 09:10:16
jei ieskai konfliktu su darbdaviu ar turi dideliu principu tada gali ieskoti
teisybes tarp istatymu.
bet rimtas darbdavys su rimtais advokatais sutvarkys situacija taip, kad
liksi blogietis ir turesi damoket iseidamas.
jei blogiausiu atveju daeit iki teismo, tai trunka daugiau nei metai ir
naikina brangiai kainuojancias nervu lasteles.
siulyciau netampant liuto uz usu ieskoti abipusio kompromiso ir iseiti savo
noru.
nes kaip zinia pas mus atleidimas su pilna kompensacija egzistuoja tik
valstybinese istaigose ir tai nekiekvienam.