Tema: Re: darbos sutarties nutraukimas
Autorius: DRX
Data: 2011-03-31 08:53:44
na mano istorija irgi pakankamai ilga. kazkada ja cia postinau klausdamas
patarimo ir ji gavau.
jau metai bylinejuos su issiziojusiu sefu uz kuri viska tvarko mandra
advokate. ir dabar jau abejoju teismo nutarimo teisingumu
nes viskas "sudeliota i vietas" ir uztenka mazo kysio ar mazos pazinties,
kad likciau kaltas ir tureciau apsimoket.
i baznycia nevaikstau kad neprimustu.